Ügyfeleink igényeinek teljes körű elemzése alapján, olyan komplex megoldásokat dolgozunk ki, melyek testreszabottak, igazodnak ügyfeleink céljaihoz, ugyanakkor illeszkednek a széles körben elfogadott, korszerű, nemzetközi és hazai standardokhoz.
Egyik kiemelt tevékenységünk a telekommunikációs szolgáltatások, hálózatépítés és üzemeltetés. Ezek hívták életre a CRM, Contact Center, vállalatirányítási üzletágat. Nemzetközi piacon a Genesys Contact Center megoldással és az Asterisk PBX rendszerrel vívtunk ki elismertséget magunknak. Mára a szoftverfejlesztés vált a másik meghatározó tevékenységünkké, ennek - sok más egyéb közt - eredmény ChaRM, CRM rendszer; a maverix provisioning rendszer és az Exten virtuális telefonközpont.
Az Euronet Magyarország Informatika Zrt. 2000 novemberében jött létre és lépett be a telekommunikációs szolgáltatói piacra. A mai napig 100%-osan magyar magánszemélyek tulajdonában van. Egyik kiemelt tevékenységünk a telekommunikációs szolgáltatások, hálózatépítés és üzemeltetés.
Egyik kiemelt tevékenységünk a telekommunikációs szolgáltatások, hálózatépítés és üzemeltetés. Ezek hívták életre a CRM, Contact Center, vállalatirányítási üzletágat. Nemzetközi piacon a Genesys Contact Center megoldással és az Asterisk PBX rendszerrel vívtunk ki elismertséget magunknak. Mára a szoftverfejlesztés vált a másik meghatározó tevékenységünkké, ennek - sok más egyéb közt - eredmény ChaRM, CRM rendszer; a Maverix provisioning rendszer és az Exten virtuális telefonközpont.