Mi is az az ECC?
Euronet Call/Contact Center egy teljes körű, platform-független call/contact center szolgáltatás, azaz egy olyan kommunikációs eszköz, amely képes fogadni és menedzselni a beérkező telefonhívásokat, e-maileket, faxokat vagy akár internetes megkereséseket.
A rendszer egyik előnye, hogy képes kapcsolódni bármely olyan telefonalközponthoz amely rendelkezik TAPI (Telephony Applicaction Programming Interface) felülettel. Ezen felül a rendszer képes együttműködni az Asterisk nyílt forráskódú alközpont megoldásával is.
Többnyelvű kezelőfelületének, moduláris felépítésének és kedvező árának köszönhetően egyre több egészségpénztár és szolgáltató választja ügyfélszolgálati megoldásaként.
Melyek az ECC legfontosabb szolgáltatásai?
Számítógépes híváskezdeményezés
Számítógép-telefon integráció (CTI)
Automatikus hívás elosztás (ACD)
Szakértelem szerinti bejövő hívásirányítás (Skill Based Routing)
Automatikus válaszadó rendszer (IVR)
Kimenő kampány kezelés
Felügyeleti funkció
E-mail menedzsment, faxkezelés, WEB kiterjesztés
Több telephelyes muködés támogatása
Hangrögzítés
Az ECC az Euronet saját fejlesztésű rendszere.