• palyazatitamogatas
  • palyazatitamogatas

Mi is az az ECC?

Euronet Call/Contact Center egy teljes körű, platform-független call/contact center szolgáltatás, azaz egy olyan kommunikációs eszköz, amely képes fogadni és menedzselni a beérkező telefonhívásokat, e-maileket, faxokat vagy akár internetes megkereséseket.

A rendszer egyik előnye, hogy képes kapcsolódni bármely olyan telefonalközponthoz amely rendelkezik TAPI (Telephony Applicaction Programming Interface) felülettel. Ezen felül a rendszer képes együttműködni az Asterisk nyílt forráskódú alközpont megoldásával is.

Többnyelvű kezelőfelületének, moduláris felépítésének és kedvező árának köszönhetően egyre több egészségpénztár és szolgáltató választja ügyfélszolgálati megoldásaként.

Melyek az ECC legfontosabb szolgáltatásai?

    Számítógépes híváskezdeményezés
    Számítógép-telefon integráció (CTI)
    Automatikus hívás elosztás (ACD)
    Szakértelem szerinti bejövő hívásirányítás (Skill Based Routing)
    Automatikus válaszadó rendszer (IVR)
    Kimenő kampány kezelés
    Felügyeleti funkció
    E-mail menedzsment, faxkezelés, WEB kiterjesztés
    Több telephelyes muködés támogatása
    Hangrögzítés

Az ECC az Euronet saját fejlesztésű rendszere.

system 71228

Az Euronet Zrt., mint megoldásszállító,

hosszú távú kapcsolatokra törekszik az ügyfeleivel,

igyekszik minél jobban és teljesebb körben kiszolgálni őket.

 

KÜLDETÉSÜNK, hogy ügyfeleink igényeinek teljes körű elemzése, felmérése alapján,

olyan komplex megoldásokat dolgozzunk ki,

melyek testreszabottak, az ügyfeleink igényeinek tökéletesen megfelelnek,

teljes mértékben igazodnak céljaihoz, ugyanakkor

illeszkednek a széles körben elfogadott, korszerű, nemzetközi és hazai standardokhoz.

Azért, hogy ezt elérhessük, felhasználjuk a több évtizedes iparági tapasztalatainkat,

folyamatosan képezzük magunkat, nyitottak vagyunk az újdonságokra.

 

Charm maverixlogo exten jeta 5.1 grandstream logo2 Genesys logo zoom logo 545px Asterisk logo REPOTEC LOGO ecc dsr

Rólunk

Egyik kiemelt tevékenységünk a telekommunikációs szolgáltatások, hálózatépítés és üzemeltetés. Ezek hívták életre a CRM, Contact Center, vállalatirányítási üzletágat. Nemzetközi piacon a Genesys Contact Center megoldással és az Asterisk PBX rendszerrel vívtunk ki elismertséget magunknak. Mára a szoftverfejlesztés vált a másik meghatározó tevékenységünkké, ennek - sok más egyéb közt - eredmény ChaRM, CRM rendszer; a maverix provisioning rendszer és az Exten virtuális telefonközpont.

Hírek

Széchenyi 2020

A Széchenyi 2020 keretében megvalósul "Az uniós szintű K+F+I folyamatokba való bekapcsolódás megalapozása az EURONET Magyarország Zrt-nél".

Fogyatékos emberek nemzetközi napja

Az ENSZ 1992-ben nyilvánította a fogyatékos emberek nemzetközi napjává december 3-át, hogy felhívja a figyelmet a fogyatékkal született, illetve betegség, baleset vagy katasztrófa következtében fogyatékossá váltak problémáira.

Okos vezetékes telefonok

Rendeljen webshopból most okos vezetékes telefont: www.okosvezetekes.hu

Elérhetőségeink

Cím: 1138 Budapest,
Váci út 188. 2. emelet
E-mail: info@euronetrt.hu
Telefon: +36 1 890 2000
Fax: +36 1 412 1195

www.maverix.hu

www.charm.hu

© 2001 -  2017 Euronet Magyarország Informatika Zrt.

SSL ClassC

Please publish modules in offcanvas position.