Mindenki használ telefont, minden cég munkatársai telefonálnak. Ki többet, ki kevesebbet, de elkerülhetetlen a sikeres működéshez.
Optimalizálni azonban ezt is kell, sőt, ez akár versenyelőnyt is jelenthet!
Egy alközpont segítségével egy cég saját, belső hívásai és kimenő hívásai elkülönülnek. A helyi forgalom ingyenes, a kimenő forgalmat pedig az alközponti vonal használója fizeti. De nem csak erre alkalmas egy fejlett rendszer: ennek segítségével pontosan lehet látni a hívások irányát és volumenét, így pedig nemcsak a munkavégzés hatékonyságára kaphatunk mérőszámot, de az igényeinket is pontosan ismerjük, így jobb konstrukciót tudunk kialakítani.
A legmodernebb alközpontok megfelelnek az elvárásoknak, legyen az gazdasági, technológiai vagy humán.
Csökkenhetnek a költségei
A kimenő hívások megfelelő, költséghatékony útvonalának kiválasztásával jelentős költségcsökkentés érhető el.
Telephelyei között akár ingyenes hívások is kezdeményezhetőek.
Emelt díjas hívások letilthatóak.
Magán jellegű hívások egyszerűen elkülöníthetőek, a törvényi elírásoknak megfelelően, így nem igényelnek utólagos hosszú és bonyolult adminisztratív munkát.
Növelheti hatékonyságát
Nem lesznek elveszett hívásai, nem lesz elveszett ügyfél, megrendelés.
Hasznos, közérdekű, reklám üzeneteket adhatunk át egyszerűen ügyfeleinknek.
Munkatársainak nem kell a hívások kapcsolgatásával, “útbaigazítással" időt töltenie.
Nem kell üzenetfelvétellel és átadással bajlódnia kollégáinak.
Az Euronet több évtizedes tapasztalatai alapján az Asterisk alközponti megoldást ajánlja.
Az Euronet komplett alközponti megoldást szállít, szükség esetén felméri az igényeket és az alközpontot Call-, Contact Centerekhez integrálja, vagy együtt vezeti be ezeket, igény szerint.