Bármilyen cég életében a kommunikáció mindennapos tevékenység. Nem csak “egymással", hanem az ügyfelekkel, partnerekkel is folyamatosan kommunikálunk, információt cserélünk. Ennek minősége közvetve és közvetlenül is hatással van egy cég életére, sikereire, eredményeire.
A kommunikáció jelentős része még ma is “hanggal történik", az esetek egy részében személyesen, de egyre nagyobb részében telefonon, interneten keresztül. A szó pedig elszáll…
Az ügyfélkezelés, minőségbiztosítás fontosságának térnyerésével egyre fontosabbá vált, hogy az ügyfelekkel történő kommunikáció követhető, ellenőrizhető, visszakereshető legyen.
Ebben nyújtanak segítséget a hangrögzítő megoldások.
Az Euronet folyamatosan figyelemmel kísérte és alkalmazta is ezen technológiákat. Tapasztalatokkal rendelkezünk az egyszerű hangrögzítő megoldásoktól az összetett, multinacionális vállalat működésébe integrált ügyfélkezelési rendszerekig. Ezek alapján jelenleg két gyártó termékeit alkalmazzuk, illetve ajánljuk ügyfeleinknél.
A DSR ismert magyar gyártó. Széles kínálattal lefedi a hangrögzítő piac igényeit. Megoldást kínál hangrögzítésre akár fő-, akár mellékoldalon, analóg, digitális és IP mellékek esetén is.
A ZOOM termékek Csehországban készülnek. Ezek a hangrögzítő megoldása elsősorban a Cisco Call Manager termékekhez kerültek kifejlesztésre.