• Telefon+36 1 890 2000
  • Email címinfo@euronetrt.hu

Kik vagyunk?

image

Kik vagyunk?

Az Euronet Magyarország Informatika Zrt. 2000 novemberében jött létre és lépett be a telekommunikációs szolgáltatói piacra. Egyik kiemelt tevékenységünk a telekommunikációs szolgáltatások, hálózatépítés és üzemeltetés.

A cég jogelődje, Euronet Kft. 1994-ben alakult meg, elsődlegesen telekommunikációs és hálózatépítési, üzemeltetési feladatokat látott el a kiépített katonai bázisokon.

Folyamatosan bővítettük tevékenységi köreinket, mindig szem előtt tartva, hogy az ügyfeleink a számukra legoptimálisabb megoldásokat kapják, ami a piacon elérhető. A vállalat belső struktúráját átszerveztük, bevezettük az ISO 9001 minőségbiztosítást, és a hatékonyabb munkavégzés, a költségek csökkentése, az adott területen megvalósítható specializáció és professzionális szolgáltatás biztosítása került fókuszba.
image

+ A kezdetek

Mivel kezdtük?
Elsődleges tevékenységi körünk a telekommunikációs szolgáltatások, hálózatépítés és üzemeltetés volt.

+ CRM

A telekommunikációs projektek hívták életre a CRM üzletágat.
A cég saját CRM, Contact Center megoldásával jelentős üzleti igényeket támogat a kis- és középvállalati szegmensben.

+ Vízió

A cég stratégiai célja
CRM és vállalatirányítási megoldások kialakítása, illetve terjesztése a kis és középvállalati szegmensben. Ennek érdekében folyamatosan erősíti fejlesztői csapatát.

+ Nemzetközi vízeken

A nagyvállalati szegmensben
Nagyvállalatoknál illetve nemzetközi piacon a Genesys Contact Center megoldással és az Asterisk PBX rendszerrel jelenik meg a cég és vívott ki ismertséget magának.

+ ChaRM ERP - CRM

Egy sikeres beolvadás.
Az IRD Kft. a ChaRM ERP - CRM megoldás fejlesztője 2008 végétől (jogutódlással) beolvadt a Euronet Magyarország Informatika Zrt.-be. A beolvadással megerősödött a cégen belül a szoftver divízió súlya, fiatal, lendületes, kiváló informatikai szakembergárda, mint jelentős szoftverfejlesztési potenciál kiváló alapot biztosít a cég szoftverfejlesztési stratégiájának megvalósításában, melynek - sok más egyéb közt - eredmény a maverix provisioning rendszer és az Exten virtuális telefonközpont.

Történetünk

1994

Az előd

Az Euronet Rt. szakmai elődcége az Euronet Kft. 1994-ben alakult meg. A 90-es évek végéig üzleti tevékenységének meghatározó részét délvidéken az S-FOR és K-FOR amerikai szolgáltatói cégeinek alvállalkozójaként végezte, elsődlegesen telekommunikációs és hálózatépítési, üzemeltetési feladatokat látott el a kiépített katonai bázisokon.
1999

Alközpontok

Az eltelt évek során egyre nagyobb és hangsúlyosabb projektekben vettünk részt (több SFOR, KFOR boszniai és koszovói bázis, Malév LRI, távközlési szolgáltatók, irodaházak) és e tapasztalatokra alapozva 1999-ben elindítottuk az alközponti üzletágunkat. A megbízóink elégedettsége révén kivívott üzleti sikerből kovácsolt tőke alapozta meg a részvénytársaság megalapítását és ezáltal a hazai piacra történő aktív belépés lehetőségének megteremtését.
2000

Elindultunk

Az Euronet Rt. 500 millió forintos alaptőkével alakult meg 2000 novemberében magyar magánszemélyek tőkéjének bevonásával, és a mai napig 100%-osan magyar magánszemélyek tulajdonában van.
2001

Strukturális változások

Alapító műszaki szakembereink és kereskedőink nagy multinacionális cégektől, és sikeres hazai vállalkozásoktól kerültek hozzánk. Alkalmazkodva a változó piaci lehetőségekhez és viszonyokhoz 2001-ben cégünk belső struktúráját átszerveztük, ügyfeleink igényeinek megfelelően szélesítettük tevékenységi körünket, megteremtve a teljes körű szolgáltatás biztosításának az alapjait.
2001

ISO 9001

Az Euronet Magyarország Informatika Rt., 2001-ben belépett az ISO 9001 minősítéssel rendelkező vállalatok sorába. Ez a minősítés fémjelzi, hogy a cég felépítésében, munkájának minden egyes részterületében, a forgalmazott termékeivel és sokrétű szolgáltatásaival hivatalosan is nemzetközi színvonalat képvisel.
2001

Hatékonyság

Az új üzletágakhoz kapcsolódó üzletkötés és támogató csapat megerősítését követően került sor az egyes területek szétválasztására. Ennek eredménye a hatékonyabb munkavégzés, a költségek csökkentése, az adott területen megvalósítható specializáció és professzionális szolgáltatás biztosítása. Tevékenységünk fókuszába legerősebben az ügyfélkapcsolati rendszerek kerültek, ami a mai napig legjobban jellemzi cégünk legaktívabb piaci irányvonalát.
2006

Névváltoztatás

Társaságunk neve 2006 szeptember 11-től kezdődően Euronet Magyarország Informatika Zártkörűen Működő Részvénytársaság-ra (rövidített nevén Euronet Magyarország Zrt.) változott.